hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Wednesday, May 06, 2009

Water in Europa


Vanavond heb ik de stemwijzer ingevuld voor de komende Europese verkiezingen. Zoals altijd kwam ik niet bij het CDA uit, misschien moet ik daar toch eens over nadenken. Hoewel het deze keer geen linkse, maar een rechtse partij was. Wat ik miste in de stemwijzer waren vragen over water en waterbeheer. Gezien de komende klimaatveranderingen toch wel iets om ook als Europa over na te denken. Misschien moet ik er toch de verkiezingsprogramma's maar eens op na slaan.
http://www.stemwijzer.nl/