hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, December 20, 2010

Verrassing!

Eigenlijk zocht ik op de website van Waterschap Rivierenland naar de notitie over het planten van fruitbomen langs dijken. Ik meen dat we die ergens najaar 2009 kregen uitgereikt. Maar terwijl ik naar die notitie zocht, kwam ik het eindrapport naar het onderzoek van de klimaatdijk van 5 juli 2010 tegen. Terwijl we inmiddels bijna een half jaar verder zijn, heb ik dat eindrapport nog nooit onder ogen gehad. Toch wel een beetje vreemd? Of moet ik niet op alle slakken zout leggen? In het onderzoek zijn drie locaties onderzocht voor een mogelijke aanleg van een klimaatdijk. Bij Streefkerk, bij Lienden en bij Arnhem.

Brug bij Arnhem Zuid