hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, January 02, 2011

Vijf jaar bloggen!

Met het aanbreken van het jaar 2011 heb ik er vijf jaar bloggen opzitten en zet ik me aan het schrijven van blog 1435. Tijd voor iets nieuws? Op 2 januari 2008 schreef ik al dat bloggen uit was, toch kan ik het nog steeds niet laten. Op 1 januari 2006 startte ik met mijn blog, toen met het voornemen om het te gebruiken als campagnedagboek tot de gemeenteraadsverkiezingen  in maart. Het waren enerverende maanden die eindigden in een klinkende overwinning voor het CDA met drie zetels winst. Dankzij mijn blog? Nee, natuurlijk niet. Toch is het aardig even terug te kijken. Op 1 januari 2007 had ik eveneens goede voornemens; meer complimenten uitdelen, mijn dossiers beter bestuderen, meer geduld en meer contacten met burgers waren toen als raadslid mijn goede voornemens. 

Op campagne in 2006 met v.l.n.r. Cees Branderhorst, Otto van Breugel, Vincent van den Berg en Gerard Paans


Op 2 januari 2008 beperkte ik me tot de beste wensen, ik was toen ook geen raadslid meer. Op 1 januari 2009 schreef ik over de kampioen vragensteller Otto van Breugel, dat heb ik dit jaar niet eens meer bijgehouden. Wel begon ik dat jaar te schrijven over het water en het Waterschap Rivierenland. In 2010 schreef ik mijn eerste blog op 3 januari over mijn boek 'de eeuw van mijn oma'. En in 2011 na vijf jaar bloggen? Ik blijf trouw schrijven over water en Waterschap Rivierenland, met af en toe een uitstapje naar één van mijn andere interesses, zoals politiek of geschiedenis. En af en toe word ik persoonlijk. Maar dat nemen mijn lezers me vast niet kwalijk.

1 Comments:

At 10:45 AM, Anonymous Anonymous said...

Beste Hannie, vijf jaar bloggen is een mooie mijlpaal.Gefeliciteerd! Het bewijst dat je over een grote discipline en veel creativiteit beschikt. Ga door op de ingeslagen weg. Hartelijke groet, Thea

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home