hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Wednesday, March 23, 2011

1500ste blog!

Hek ergens langs de Waal tussen Gorinchem en Tiel

Vandaag schrijf ik mijn 1500ste blog. Nadat ik januari al meldde dat ik vijf jaar geleden begon met bloggen, is de 1500ste een nieuwe mijlpaal. Dat betekent toch zo'n 300 blogs per jaar. Soms ontbreekt de inspiratie, maar als je wel eens iets terug leest van een tijd geleden word je soms toch weer verrast. Ik blijf dus voorlopig nog een tijdje schrijven. Morgen waarschijnlijk over een Noordwaardbewoner die een brief aan de Koningin heeft geschreven.