hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, March 28, 2014

Afscheid van Cees Schalken

CDA fractie in 2007

Op het gemeentehuis werd dinsdag 25 maart afscheid genomen van CDA raadslid Cees Schalken. Maar liefst 32 jaar was hij raadslid, eerst in de gemeente Dussen en daarna in de gemeente Werkendam. Zelf ken ik Cees toch zeker al zo'n 15 jaar en mocht ik met hem samen werken als raadslid van begin 2002 tot eind 2007. Cees was een echte volksvertegenwoordiger, mensen konden altijd bij hem terecht met vragen of problemen. Ook wist Cees precies wat er rond verkiezingstijd gaande was. Tijdens zijn afscheid in de raadszaal werden nog foto's getoond van enkele jaren geleden. Zoals een foto uit 2007. En laat ik nu net op die foto een zelfde vestje aanhebben, dat ik ook tijdens het afscheid van Cees op 25 maar aanhad! Toeval? Of hoog tijd om het vestje nu echt een keer weg te doen? Cees hoop ik in elk geval nog vaak te zien, is het niet met de carnaval, dan toch in elk geval op CDA ledenvergaderingen.


CDA fractie in 2005