hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, June 12, 2015

De auto van mijn oma

Puck van Rossum achter het stuur

Even een uitstapje naar een andere hobby van me. Schrijven over de Werkendamse historie. Op de nieuwe site van het BHIC deautovanmnopa staat een verhaal over de eerste auto van de familie Sigmond in Werkendam. Slechts een ingekorte versie van mijn verhaal, maar het blijft een mooie foto van Puck van Rossum.


http://deautovanmnopa.nl/verhalen/een-panhard-werkendam