hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, July 19, 2015

Nog 189 berichten!


Op 1 januari 2015 had ik met mezelf afgesproken dat eind 2015 mijn 2500ste blog zou worden gepubliceerd. Maar als ik in dit tempo doorschrijf gaat dat natuurlijk niet lukken. Deze blog is nummer 2311, nog 189 blogs te gaan. Grote vraag is natuurlijk waar de inspiratie is gebleven om bijna dagelijks te schrijven? Toch te druk met andere social media zoals twitter en facebook? Met enige jaloezie lees ik dagelijks de blog op www.wilhelminasluis.nl. Wiebe de Ringh weet wel de dagelijkse routine vast te houden. Misschien moet ik eens bij hem te rade gaan?