hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Wednesday, August 10, 2016

Een goed bouwjaar


Deze reiger kruiste vandaag mijn pad in de Biesbosch


Gisteren mocht ik weer een jaartje ouder worden; de teller staat nu op 55 jaar. Een collega die net zo oud is liet al weten, een goed bouwjaar. Het jaar 1961.Ook het jaar dat de muur in Duitsland werd gebouwd. En het jaar dat ook Barack Obama werd geboren, op 4 augustus om precies te zijn. Maar als je al die 55 verjaardagen nog eens overdenkt, wat was dan de mooiste verjaardag? De laatste of toch een andere? Ik zou niet kunnen kiezen. Mijn voornemen is in elk geval om er een mooi jaar van te maken. Doen jullie allemaal mee? 

Ook deze koe kruiste vandaag mijn pad in de Biesbosch