hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, December 27, 2016

Er ligt nog wel wat op de plank........


Ons mooie kasteel Dussen in de sneeuw

Tja, soms is mijn inspiratie gewoon op voor het schrijven van een blog. Ik begon elf jaar geleden met het idee dat zo'n drie maanden dagelijks te doen. Toen ik eenmaal de smaak te pakken had kon ik niet meer stoppen. En nu geniet ik vooral van mijn blog als ik nog eens teruglees. Want wat deed ik bijvoorbeeld tien jaar geleden op 27 december? Op die dag schreef ik over het afscheid van Cees Branderhorst als raadslid. Hij nam afscheid om persoonlijke redenen, maar hij voelde zich vooral niet senang in de politiek. In 2006 hadden we overigens ook een witte kerst. En wat betreft het dagelijks schrijven, ik heb helaas niet altijd iets op de plank liggen........