hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, December 19, 2016

Graffiti op bunkers

Bunker langs de Zevenbansche Boezem

Bunker langs Weerensteinweg

Bunker langs de Roef

De ongelooflijke blik van een boswachter toen schilder Ad Dubbeldam uit Hank vertelde dat hij van plan was een bunker langs het Liniepad met waterverf te beschilderen zal ik nooit vergeten. Verf op een bunker was uit den bozen. Goed dat mensen ons erfgoed willen beschermen, maar helaas blijven bunkers niet gevrijwaard van graffiti. Daarom zo maar drie foto's van van graffiti op bunkers in onze regio. Wat ik me vooral afvraag bij de bunker die je kunt zien vanaf de Roef; zou niemand gezien hebben dat jongelui daar aan de slag waren? Zo'n graffiti tekening maak je toch niet in het donker?

1 Comments:

At 7:09 AM, Blogger C. Alderliesten said...

En wat een walgelijke tekst ook... brrrr!

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home