hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, October 07, 2018

RK kerk Jozef Werkman is verkocht

In de tuin van de kerk staat inmiddels het bord verkocht

Op 19 augustus schreef ik dat de rk kerk Jozef Werkman in Sleeuwijk te koop stond.  En toen ik er vorige week langs reed stond het bord verkocht bij de kerk. Wie zou de kerk gekocht hebben? En wat zou er met het pand gaan gebeuren? Op de site van de makelaar stond alleen nog maar dat een bod was gedaan op de kerk. Volgens het parochieplan van de Sint Elisabethparochie zou ook de kerk in Dussen worden verkocht. Of de kerk al daadwerkelijk te koop staat kon ik online niet terugvinden.