hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, December 28, 2018

Afscheid in 2018

Het einde van het jaar nodigt altijd weer uit tot terugblikken op het voorbije jaar. Zomaar enkele momenten om te memoreren. In het voorjaar heb ik afscheid genomen van het werk bij Bibliotheek Cultuurpunt Altena; het waren acht prachtige jaren, ik zou er een boek over kunnen schrijven. 


Samen met Ab Helderman nam ik afscheid van het toezichthoudend bestuur van Bibliotheek Cultuurpunt Altena


Ook nam ik recent afscheid als huurderscommissaris van Land van Altena. Door de komst van de nieuwe gemeente (en de nieuwe Woningwet!) was de functie niet meer verenigbaar met de functie van voorzitter van de Huurdersbelangenvereniging Land van Heusden en Altena en nam ik met pijn in het hart afscheid. Het was een fijn bestuur om mee samen te werken. Maar het stoppen met beide bestuursfuncties biedt wel weer perspectief op iets nieuws. Daar ga ik zeker naar op zoek in 2019. Morgen meer over het jaar 2018, maar dan over al mijn erfgoed activiteiten.