hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, August 20, 2015

Het Waterschap is van ons allemaal


Overigens wil ik navolging van 'de dijk is van ons allemaal'  nog een stapje verder gaan. 'Het Waterschap is van ons allemaal'. En laat dat nu net een slogan zijn die ik op mijn eigen visitekaartjes heb laten zetten, nadat ik was gekozen in het bestuur van Waterschap Rivierenland. Over die slogan had ik toch wel even na moeten denken, maar ik vond hem mooi omdat hij precies zegt dat iedere ingeland (mooi ouderwets woord) een klein stukje eigenaar is van ons waterschap.