hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, April 10, 2006

Dag 100: Mijn eerste 100 dagen


Een politicus of president wordt vaak beoordeeld op de eerste honderd dagen van zijn regeerperiode. Die vergelijking gaat voor mij eigenlijk niet op; ik ben dan wel een politicus, maar zit niet meer in de eerste honderd dagen van mijn ‘regeerperiode’. Van de 100 dagen waren er 66 dagen als slot van mijn eerste ambtstermijn. Inmiddels zijn er nu 34 dagen verstreken van mijn tweede ambtstermijn. Wel kan ik vertellen over de eerste 100 dagen van mijn weblog. Ik begon op 1 januari met goede voornemens, één daarvan was het dagelijks schrijven op mijn weblog. Was ik aanvankelijk nog bang dat ik niet dagelijks iets wist te schrijven, dat blijkt uiteindelijk wel mee te vallen. Onderwerpen liggen vaak voor het oprapen, passende foto’s vinden is soms wat moeilijker. Maar ik heb regelmatig mijn fototoestel bij me, zodat een plaatje snel geschoten is. Maar wat past er nu bij het onderwerp honderd dagen? Iets feestelijks? Overigens, een oordeel van de lezers van mijn weblog over de eerste honderd dagen, wordt zeer op prijs gesteld.

2 Comments:

At 7:09 AM, Blogger bob said...

Wat denk je van goed tot zeer goed?
b

 
At 9:20 AM, Anonymous Anonymous said...

Inderdaad! Zeer goed, blijft altijd leuk om je weblog te lezen!! Dorine

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home