hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Saturday, June 10, 2006

Dag 161: Het groene CDA dorp


Vandaag stond de CDA fractie op de jaarmarkt in Nieuwendijk, het groene CDA dorp. Goed, om zo weer onder de mensen te komen. En te horen wat er leeft. Hoewel we aanvankelijk dachten zo snel na de verkiezingen gewoon een jaartje over te slaan, zeg ik achteraf dat het toch goed is om er weer te zijn. Mensen konden hun grieven spuien en sommigen maakten daar dankbaar gebruik van. Zomaar een aantal zaken die aan de orde kwamen: te weinig goedkope starterswoningen, te veel wethouders, waarom subsidieren jullie de Muziekschool niet meer, wanneer worden nu eindelijk eens de op- en afritten van de A27 aangepakt? Zo maar een aantal reacties die ik me zo kan herinneren. Alle formulieren worden nog nader bekeken om zo inzicht te krijgen in de wensen die er leven in Nieuwendijk. En zo kan de fractie weer aan de slag voor onze burgers.