hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, December 04, 2006

Dag 339: Starterswoningen (2)

Een weblog is toch soms best handig. Schrijf ik zaterdag over de starterswoningen en vraag me af waar de beloofde notitie blijft, vergeet ik mijn vraag te stellen. Nu was het een overvolle agenda, zodat het inmiddels over elven was. Maar het was natuurlijk gewoon stom om te vergeten. Maar gelukkig had wethouder Luteijn mijn weblog wel gelezen. En zo kreeg ik na afloop toch nog antwoord op mijn vraag. Volgende week is er nog een overleg met de woningcorporaties en in januari krijgen we de notitie aangeboden. Ik ben benieuwd wat erin staat.