hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, August 06, 2012

Fietsen door het rivierengebied

Veer bij Millingen aan de Rijn

Drie jaar achtereen trok ik in mijn eentje op de fiets door het rivierengebied om zo het gebied van Waterschap Rivierenland beter te leren kennen. Het is overigens opmerkelijk hoe vaak je dat waterschap tegenkomt als je over de dijken langs onze grote rivieren fietst. Al was het maar vanwege de dijkpaaltjes. Dit jaar ga ik echter niet fietsen, niet omdat ik het niet meer leuk vindt, maar omdat ik weleens iets anders wil. Vanaf morgen vertoef ik tien dagen in de omgeving van de Blauwe Stad. Dus wellicht blijft het de komende tijd wat stil op mijn blog.

Genderen gezien vanaf de dijk