hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, October 24, 2013

Parijs

Kees op bezoek in Parijs

Mijn koffer staat (bijna) gepakt. Morgen ochtend word ik opgehaald voor een paar dagen Parijs. Inmiddels 38 jaar geleden dat ik voor het laatst in de stad ben geweest. Tijdens een werkweek van school. O ja, en nog een keer over de rondweg gereden volgens mij tijdens een fietsvakantie rond Vezelay. Het programma bespreken we morgen ochtend tijdens de reis naar Parijs. Mijn lezers zullen het dus twee dagen zonder nieuwe blog moeten doen. En misschien kan ik gelijk eens kijken hoe ze daar omgaan met stedelijk water?