hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, March 20, 2015

Ziek van het stemmen


In de nacht van donderdag op vrijdag ineens helemaal beroerd. Lang geleden dat ik me zo ziek voelde. Waren het de spanningen van de verkiezingen die zich zo openbaarde? Was er iemand in mijn omgeving ziek die mij had aangestoken? Had ik iets verkeerd gegeten? Vrijdag aan het eind van de ochtend werd duidelijk waarom ik ziek was. Alle andere leden van het stembureau in Werkendam waren ook ziek geworden. En dat kan maar een ding betekenen, voedselinfectie of voedselvergiftiging? Aan het einde van de woensdagavond tijdens het tellen hadden we nog een paar gehaktballetjes gegeten. En dat zal waarschijnlijk de boosdoener wel zijn geweest.