hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Wednesday, December 28, 2016

Een terugblik op 2016


Mijn twee dochters en mijn twee oudste kleinzonen in remise D op Fort Altena

Zo aan het einde van het jaar krijg je altijd de neiging nog eens terug te kijken. Wat is me bijgebleven? In de familiekring mochten we in maart de tachtigste verjaardag van mijn moeder vieren. Nog meer familienieuws was er met de verhuizing van een dochter en een zoon. Bij mijn oudste dochter werd een gezonde zoon geboren, zo ben ik inmiddels in het rijke bezit van vijf kleinkinderen. Mooie herinneringen om te koesteren.