hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, December 30, 2016

Vergadermoe...........

Ook aan deze vergadertafel mocht ik in het afgelopen jaar plaatsnemen

Hoe vaak heb jij vergadert dit jaar? Zomaar een vraag die me gisteren werd gesteld. Terwijl ik vlak voor Kerst al een keer had gezegd dat dat mijn laatste vergadering van het jaar was, heb ik daarna toch nog twee maal een overleg gehad. Maar gisteren was echt de laatste van het jaar. En dit ging over het evenement van 'Veldslag tot Vredesmissie'. En volgens mij wordt dat echt iets moois. Volgend jaar ga ik jullie er alles over vertellen. Hoe vaak ik vergadert heb dit jaar weet ik niet, hoeveel blogs ik heb geschreven ook niet exact. Maar waarschijnlijk is dit wel de laatste van dit jaar.......Zalig uiteinde en tot volgend jaar! En doe voorzichtig met vuurwerk.