hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, February 10, 2017

Warme truiendag

In 2012 kreeg deze bunker ook een warm jasje

Als ik 's avonds nog even uit het raam kijk, zie ik een witte wereld. Een warme trui is op zo'n koude dag dan ook onmisbaar. Op de site van warmetruiendag.nl las ik over lievelingstruien. Ik heb wel een blauwe trui die ik heel graag draag, maar ook het roze vest dat ik vandaag aan heb. Geen truien die ik zelf heb gebreid, maar dat heb ik in het verleden wel heel vaak gedaan. Hoeveel? Geen idee, maar het moeten er veel geweest zijn. Misschien moet ik al die foto's eens digitaliseren om ze nog eens terug te kunnen laten zien. Warme truiendag lijkt misschien een aardigheidje, maar heeft natuurlijk alles te maken met de klimaatveranderingen. De bedoeling is natuurlijk wel om de verwarming op zo'n warme truiendag een tandje lager te zetten. Gezien de sneeuwval was het daar vandaag toch wel een beetje te koud voor.