hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Wednesday, March 08, 2017

Toontje Sprengerpluim

Corine met haar grote voorbeeld Karl Marx

Van 1991-2001 kende de gemeente Werkendam een Vrouwenraad; ik mocht een aantal jaren voorzitter zijn van die raad. In die tijd heb ik Corine Verweij leren kennen, ze was toen opbouwwerker bij Trema en maakte deel uit van de Vrouwenraad. Daarna ben ik haar een tijdje uit het oog verloren, maar in 2006 werden wij beiden geinstalleerd als raadslid. Zeker dat eerste jaar vond Corine dat raadswerk maar niks. Toen ik zelf in 2007 afscheid nam als raadslid ging het al heel water beter. En nu na tien jaar is Corine Verweij misschien wel het beste raadslid van de gemeente Werkendam. Alle reden dus om haar vandaag de Toontje Sprengerpluim te geven! 

http://corineverweij.blogspot.nl/2017/03/toontje-sprenger-pluim-gekregen.html