hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, March 01, 2020

Storytelling

Voor mijn studie communicatie had ik gisteren alweer de laatste les van de module storytelling. We kregen van onze docent Marion Beltman eindeloos veel tips om zelf aan de slag te gaan met storytelling. 

Puck Sigmond, de eerste vrouw achter het stuur in Brabant


Sommige van de cursisten waren allang zelf aan de slag met storytelling zoals met dit filmpje van tante Drika. Zelf mocht ik ook al eindeloos mooie verhalen schrijven, zoals bijvoorbeeld voor Brabant Remembers over vrijheid en vrede. En al die jaren van bloggen, hebben inmiddels ook de nodige mooie verhalen opgeleverd. Veel plezier beleef ik altijd aan het schrijven over historie. Toch moet ik mijn mooiste artikel ooit nog steeds schrijven. Maar wat maakt nu een goed verhaal? Dat kan ik jullie binnenkort allemaal vertellen, nu moet ik aan de slag voor mijn module opdracht en een verhaal schrijven van vijfhonderd woorden. Iemand tips?