hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Saturday, April 11, 2020

Een bijzondere verjaardag

Vandaag is het veertig jaar geleden dat mijn oudste dochter Dorine werd geboren. Wat een tijd sinds die dag die eindigde in het ziekenhuis in Gorinchem. En wat voelt het oud om te vertellen dat je een dochter hebt van veertig jaar!


Dorine toen ze  één jaar was

Gisteravond heb ik al gezocht naar babyfoto's, maar mijn dochters hebben hun eigen baby album natuurlijk allang een keer meegenomen. Wat is er in die veertig jaar veel gebeurd. School, studie, avontuurlijke reizen en werken in Turkije en Namibie. Daarna trouwde ze met Jaco en kreeg ze twee lieve kinderen en woont ze al weer jaren in Sleeuwijk.


Het was natuurlijk niet alleen een bijzondere verjaardag omdat ze veertig werd, maar ook omdat we het niet konden vieren met een feestje vanwege de Corona maatregelen. Zo werd het een verjaardag om niet snel te vergeten. Maar dat gaan we bij de volgende verjaardag natuurlijk allemaal weer inhalen!

Dorine met Colinda en Kees