hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Wednesday, April 01, 2020

Het Corona dagboek (7)

De kogel is door de kerk, nu de corona maatregelen zijn verlengd tot minimaal 28 april gaat ook Waterschap Rivierenland digitaal vergaderen. 


Waterschapsbestuur van Wijk en Veen in 1932


De nieuwe cyclus begint op 14 april met het presidium, de commissies volgen op 28 en 29 april. Onze eerstvolgende AB vergadering is gepland op 22 mei. Velen gingen ons al voor, maar toch blijft het spannend. Dat digitaal vergaderen zal zeker lukken, maar het voorzitten van een digitale vergadering is voor mij echt helemaal nieuw. 

De huidige CDA fractie

Vandaag kreeg ik overigens bericht over een corona sterfgeval in onze gemeente Altena, voor mij de eerste keer dat dit ook werd bevestigd. Triest, maar laten we moed houden, ooit zal het overgaan.  Ter bemoediging een nieuwe blog van het Duyls Bos over het Tipje van de lente.