hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Friday, February 17, 2006

Dag 48: Verslaafd

In mijn gezin zijn minimaal drie mensen verslaafd. Verslaafd aan de computer wel te verstaan. Ik heb nu slechts weinig tijd voor een stukje op mijn weblog, over een half uur wil mijn dochter msn’en met haar vriend. Mijn zoon wil als ijverige (?) student aan zijn opdrachten werken. In de praktijk zit hij meestal alleen maar muziek te downloaden. Zelf ben ik verslaafd aan mijn email en moet er dagelijks geschreven wordt op mijn weblog. Dat wordt dus ruzie maken met elkaar, of een rooster maken. Overigens heb ik vanmiddag het nodige gehoord over verslaving, maar dat ging over gokverslaving, alcohol en drugs. Computerverslaving kwam niet aan bod, daar is nog te weinig onderzoek aan gedaan.



Overigens heeft een eerder artikel op mijn weblog wel een onverwacht gevolg gehad. Na het plaatsen van de verkiezingsborden deed ik mijn beklag over de te kleine borden. Al snel daarna werden er extra borden geplaatst. Op de foto ziet u wat het resultaat is van die extra borden. Meer plaats voor CDA posters. De foto is genomen in Nieuwendijk, daar zijn ze echt fanatiek. Er zijn zelfs al aanmeldingen voor het tellen van alle CDA posters in het dorp. Tegen de andere dorpen zou ik willen zeggen, jullie laten Nieuwendijk toch niet zo simpel die CDA taart winnen?