hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, June 11, 2006

Dag 162: Een mooie avond




Soms ontmoet je bij toeval mensen, waarmee je je toch direct verbonden voelt. Ook al ken je ze eigenlijk helemaal niet. Op Tweede Pinksterdag mocht ik rondleidingen geven op Fort Altena en bij toeval mocht ik ook Cees en Akki Visser uit Eethen rondleiden. Zij waren bevoorrecht omdat ze samen een rondleiding kregen. Al snel kwam het gesprek op de poëzieroute en het gedicht dat Cees had geschreven voor bij de Heusdense brug. Fort Altena verdiende ook wel een gedicht zo vond hij. Gisteravond op slot Loevestein vertelde hij me dat het al geschreven was. En dat hij de doorsnijding met de A27, maar ook het panorama vanaf de herstelde wallen in dichtvorm had weten te vatten. En zo werd het bezoek aan slot Loevestein met optredens van Bart Chabot en Philip Freriks een nog mooiere avond. Dat anderen geinspireerd raken door de schoonheid die je ze mag laten zien.

1 Comments:

At 12:52 PM, Anonymous Anonymous said...

Je wordt een echte fotograaf, mooie foto's.
gr. b

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home