hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, June 27, 2006

Dag 178: Inburgeren


Gulnara Mamedzade, Eveline Daoud Ibrahim, Susan Dighyan, Hani Latifi, Azhar Barash, Ahmad Al Dolaimy, Simona Rarinca, Thushari Alwis, Mahnaz Jagbastelou, Mehdi Mozahari op de foto met hun certificaat.

Vandaag kregen op het gemeentehuis een aantal cursisten hun inburgeringscertificaat. Daarmee hebben ze een stevige stap gezet naar inburgering in onze maatschappij. Wat een zelfoverwinning en moed zal er nodig geweest zijn om die stappen te zetten. Je zult maar in een vreemd land terechtkomen en je weg moeten zien vinden. En dan ook nog een land dat helaas steeds onvriendelijker lijkt te worden voor niet-Nederlanders. Ook zal het in het stille Altena met zijn beperkte openbaar vervoer mogelijkheden en geringe aantal allochtonen niet meevallen zich thuis te voelen. Toch hoop ik dat ook deze mensen ooit van harte mogen zeggen: ‘Ik voel me thuis in Altena’.

1 Comments:

At 8:16 AM, Blogger bob said...

Zo snel kan ik het niet.
gr. b

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home