hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Wednesday, September 20, 2006

Dag 262: Koeman, Kluivert en Kozakken Boys


Gisteren had ik beloofd over de hoedjes van Prinsjesdag te schrijven, maar ik ben van gedachten veranderd. Mijn collega blogger Bob schrijft tenslotte ook bijna dagelijks over sport. De wedstrijd Kozakken Boys-PSV vond ik eigenlijk veel leuker om over te schrijven. Over Kluivert die matig speelde en niet scoorde. Koeman die de wedstrijd vooral snel wil vergeten. En Kozakken Boys dat bijna dacht een historische wedstrijd te spelen. Het duurde immers tot diep in de tweede helft alvorens PSV de score open wist te breken. Het zou wel een sensatie geweest zijn. “Hebben jullie nog gedacht aan verlenging en het nemen van strafschoppen?”, zo werd na afloop in de perskamer gevraagd. Zo ver kwam het niet, PSV won de wedstrijd met 0-2.