hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, October 02, 2006

Dag 274: Starterswoning


Vandaag ben ik op bezoek geweest in een starterswoning in Gorinchem. Voor mijn dochter die nu nog in Turkije woont. Een lage huur, maar het pand is ook niet echt groot. Een echte starterswoning dus. En ja, dan moet er via mail, sms en telefoon een beslissing genomen worden. En dat valt nog niet mee. Maar ik hou mijn lezers op de hoogte. Als er nieuws is, leest u meer.