hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, September 24, 2006

Dag 266: Nieuwe bunkers





Vandaag heb ik vier nieuwe bunkers ontdekt. Natuurlijk niet echt nieuw, maar voor mij waren ze nieuw. Twee jaar geleden heb ik een keer foto’s gemaakt van alle bunkers in ons gebied. Dacht ik. Vanmiddag tijdens een wandeling vanaf Fort Altena voerde de route door de griend van Van der Valk. Een plek waar je anders nooit komt. En wat ontdekte ik daar, inderdaad bunkers die ik nog niet gefotografeerd had. “Dan heb je toen ook niet echt goed gezocht”, zo was het commentaar van mijn dochter. En gelijk heeft ze, maar ik heb ze toch maar gelijk op foto vastgelegd. Deze bunkers zijn in elk geval voorgedragen als Rijksmonument en worden dus niet gesloopt.