hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, November 15, 2018

Te gast bij CDA Maasdriel

Te gast bij CDA Maasdriel, links van mij voorzitter Ernst van der Schans

Vanavond was ik te gast bij CDA Maasdriel om iets te vertellen over het werk van Waterschap Rivierenland. Leuk om te doen, maar ook goed om daar mensen te leren kennen en te horen wat zij graag anders zouden zien. De fruittelers lieten vooral weten dat ze deze zomer door de droogte erg getroffen waren door het beregeningsverbod. Dat zouden ze graag anders zien. Ook werden nog vragen geteld over het Maasoeverpark bij Alem. Thans is besloten om een MIRT verkenning uit te voeren, zodat nu nog niet duidelijk is wat daar gaat gebeuren. Maar goed om zo een afdeling te bezoeken, goed ook om dit vaker te doen. Mij uitnodigen mag natuurlijk altijd, ik kom graag vertellen over het waterschapsbestuur van Rivierenland.