hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, August 08, 2019

Amsterdam, die mooie stad

Amsterdam is en blijft toch een prachtige stad zo aan het water. Vandaag bezocht met mijn kleinzonen het museum Nemo en we hebben ons kostelijk vermaakt. 

Matthias, Nathan en Thomas in Amsterdam


Nemo in Amsterdam

Met zeepbellen, zandzakken, lampjes laten branden, spelen met water en met het maken van mooie bouwwerken. Van de stad zelf hebben we verder niet zoveel gezien, afgezien van de skyline vanaf het dak van Nemo. 

In Amsterdam op mijn 35e verjaardag in 1996


Tegelijkertijd moest ik vandaag denken aan mijn 35e verjaardag toen ik met mijn eigen kinderen de stad bezocht. Ik meende nog een foto te hebben op een rondvaartboot met de kinderen, maar dat bleek een vergissing. 

In Amsterdam  in 2004 met mijn kinderen Colinda, Kees en Dorine