hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, December 31, 2019

Een terugblik op 2019 (5)

Op deze oudjaarsdag een laatste terugblik op 2019. Deze keer over mijn eigen familie. In alle hectiek van (bestuurs) werk zou je bijna je eigen roots vergeten. 

De bloesemtocht in het voorjaar met mijn zussen

Zo hadden we in het voorjaar weer een zussenuitje met dit jaar het wandelen van de bloesemtocht en een middagje taarten bakken. Deze zomer waren er gezellige uitjes met de kleinkinderen naar Den Haag en Amsterdam. Maar ook oppas uurtjes met de kleinkinderen, al moest ik wel vaak nee verkopen vanwege werk of andere afspraken. Misschien wel een goed voornemen voor 2020? 

Een dagje Amsterdam


Dag 2019, je was een prachtig jaar, op naar een nieuw decennium!

Theedrinken op mijn verjaardag met (klein) kinderen