hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Wednesday, February 05, 2020

Presentator bij de enige, echte lokale omroep!

'Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik denk wel dat ik het kan'.  Deze uitspraak van Pippi Langkous wordt te pas ten te onpas gebruikt. Toch vind ik hem wel toepasselijk voor mijn debuut als radio presentator bij Radio AFM. 

In de studio van de lokale omroep met als gast Louis de Bot


En dat op de dag dat ze te horen kregen dat ze door het commissariaat van de media aangewezen zijn als dè lokale omroep van de gemeente Altena. Als dat geen goed voorteken is! En vanwege dat heuglijke feit was er ook direct een feestje in 't Uivernest. Daar werd getoast op deze mooie mijlpijl. Wil je mijn eerste uitzending met studiogast Louis de Bot van Archiefkring Hank terugluisteren, dat kan via Uitzending gemist. (let niet op het hoesten!). En wil je een keer mijn gast zijn, laat het weten via hanviskie@gmail.com