hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, June 15, 2006

Dag 166: Collega bloggers





Niet alleen ikzelf ben zo gek om regelmatig op mijn weblog te schrijven, ook mijn collega raadsleden Marjolein Hak en Bob du Burck schrijven regelmatig over politiek en aanverwante zaken op hun weblog. Binnenkort kunnen we weer een aantal bloggers verwelkomen, maar dan uit de gemeente Woudrichem. Burgemeester Frank Petter en de wethouders Bas de Peuter, Mark Röell en Cees Ambachtsheer lanceren hun eigen weblog op 26 juni a.s. om 13.00 uur. In het meegestuurde persbericht stond dat zij regelmatig gaan schrijven over hun bestuurlijke bezigheden. Een kijkje in de bestuurskeuken van Woudrichem dus. Frank Petter interviewde ik al eens over zijn zeven hoofdzonden, Mark Röell over zijn werk als griffier in Aalburg en Bas de Peuter in zijn hoedanigheid als gekozen burgemeester Bas. Benieuwd wat zij ons straks allemaal gaan vertellen op hun weblog.

1 Comments:

At 3:01 AM, Anonymous Anonymous said...

any changes coming ?

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home