hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, March 23, 2015

5648 stemmen


Nog helemaal stil van de definitieve verkiezingsuitslag die we maandagmorgen eindelijk te horen kregen. Maar liefst 5648 mensen hebben op mij gestemd. En soms uit heel onverwachte hoek. Want wie is die ene inwoner van Drimmelen die op mij gestemd heeft. Of wie zijn die 550 mensen uit Nijmegen die mijn vakje rood kleurden? Maar wat een verantwoordelijkheid voor de komende vier jaren om de belangen van al die kiezers te behartigen in Tiel. De voorbije nachten wilde de slaap nog niet echt komen vanwege de spanning om de uitslag. Maar ik vrees dat het de komende nacht niet veel beter wordt? Woensdag is het afscheid van het oude bestuur en donderdag 26 maart wordt het nieuwe bestuur geinstalleerd.