hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Thursday, January 11, 2018

Dite van Vianen viert Valentijnsdag met bijzonder huwelijk


BABS Dite van Vianen-van Alten gaat na 27 jaar en 1.400 huwelijken als trouwambtenaar met pensioen vanwege het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd op 14 februari 2018. Deze periode in mijn leven als 'de trouwmevrouw' wil ze op een mooie manier afsluiten. Daarom organiseert ze op Valentijnsdag 2018 een 'bevestiging van trouw' of een huwelijk (onder voorwaarden) in haar woonboerderij Hoeve Johannes aan de Korn in Dussen. "Ik zou het extra bijzonder vinden als ik de trouwbevestiging kan doen van een bruidspaar, dat ik in de afgelopen 27 jaar getrouwd heb". 

Ben je geïnteresseerd of heb je een vraag hierover, neem dan voor 25 januari contact op via familievanvianen@kpnplanet.nl. Laten we er samen een prachtige happening van maken; een dag om nooit te vergeten!