hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Saturday, January 13, 2018

Een levensverhaal in 3000 blogs!


Een bootje in de Biesbosch

Uit mijn jeugd herinner ik mij een schip met de naam Panta Rhei. De betekenis was destijds onbekend voor mij, maar het gaat om een uitspraak die wordt toegeschreven aan de Griekse filosoof Heraclitus. Het begrip dat wordt vertaald met 'Alles stroomt'. En als ik teruglees in al mijn blogs - vandaag schrijf ik mijn 3.000e! blog - dan is dat begrip zeker van toepassing op al die blogs. Vaak heb ik geschreven over water, over het waterschap of gewoon iets dat me bezig hield in het leven. Mijn werk, mijn familie, erfgoed, politiek. Maar bovenal waren het verhalen, korte verhalen van alledag. Al die 3000 blogs vormen inmiddels een deel van mijn levensverhaal. Ze zijn allemaal nog terug te lezen op deze site. Maar zullen ze digitaal altijd bewaard blijven? 

Wie nieuwsgierig is naar eerdere blogs; op 22 april 2009 schreef ik mijn 1.000e blog. En op 11 oktober 2013 mijn 2.000e blog. Die laatste ging over schrijven als mijn grootste vreugde. Waarom? Gewoon, omdat het heerlijk is om aan het einde van de dag je gedachten op papier (blog) te zetten en zo te ordenen.


1.000e blog

2.000e blog

1 Comments:

At 8:47 AM, Blogger Unknown said...

En nog steeds geniet ik van je blogs! Succes met de volgende 3000 .......... of meer!!

 

Post a Comment

http://hanviskie.blogspot.com/"><< Home