hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Tuesday, March 17, 2020

Het Coronadagboek (2)

Ga ik dit dagboek volhouden tot 6 april? Of zoveel langer als de Coronacrisis duurt, premier Rutte liet immers weten dat dit nog maanden kan gaan duren. 
Dit kaartje lag vanavond ineens op de deurmat, wie o wie is de afzender?

Vanavond vond ik ineens een kaart op mijn deurmat met ook nog de boodschap van Geloof, hoop en liefde en Samen sterk. Met als enige afzender nr. 60. Was dit van iemand uit mijn straat die op nummer 60 woont? Ik weet het niet, ook niet of dit met de Coronacrisis te maken heeft. Maar toch bedankt voor de kaart. 

Terug op Brabants bodem na een afspraak op locatie

Verder was mijn werkdag eigenlijk niet zoveel anders dan anders. Ik heb enkele artikelen geschreven en vanmiddag had ik een interview op locatie. En dat verschilt toch niet zoveel van andere dagen, behalve dan dat daar vandaag geen avondbijeenkomst, vergadering of iets dergelijks bij hoorde. En dagen zonder dergelijke afspraken buitenshuis zijn toch zeldzaam. Vandaag geen winkel bezocht, dus geen lege schappen kunnen aanschouwen. Wel weer heerlijk door de Noordwaard gereden, maar dat was dus vanwege die afspraak op locatie.