hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Sunday, June 07, 2020

Het Corona dagboek (10)

We maken steeds weer een stapje verder richting het nieuwe normaal. Komende week mogen de kinderen voor het eerst weer naar de basisschool. 

Gisteren werd mijn jongste kleinzoon drie jaar


Daarmee komt ook een einde aan mijn werk als schooljuf. Leuk om te doen, maar ik denk echt dat ze beter af zijn op school en zeker meer zullen leren. We keren gelukkig steeds meer terug naar een meer normaal leven, misschien keert dan ook de inspiratie voor mijn blog weer terug. Deze is de laatste weken ver te zoeken. Komt het door het vele thuiszitten, door een gebrek aan spontane ontmoetingen?  Of heb ik gewoon alles al een keer geschreven? Dat is natuurlijk niet zo, zo bestelde ik vorige week het boekje 'In de tuin der letteren', over de kunst van het schrijven' van Arthur Schopenhauer. Daarin staat dat slecht geschreven boeken het verdienen om niet gelezen te worden. Misschien geldt dat ook wel voor mijn blog? Wordt vervolgd.........

Drie jaar, wat een leeftijd!