hanviskie

Hanviskie schrijft op haar blog regelmatig over water en het waterschap. Als bestuurslid van Waterschap Rivierenland schrijft ze vooral over het werkgebied van Rivierenland, met speciale aandacht voor de ontpoldering van de Noordwaard in Werkendam. De blog is soms informerend, soms opinierend, vaak kritisch of prikkelend. Om zo waterschappers en burgers scherp te houden! En mijn kiezers op de hoogte te houden van mijn werk als volksvertegenwoordiger.

Monday, July 13, 2020

Een blog vakantie?

Het gebrek aan inspiratie voor schrijven op mijn blog neemt nu wel ernstige vormen aan. Het laatste bericht is van een week geleden en zelfs na zeven dagen kan ik geen originele invalshoek bedenken voor een nieuwe blog. 

Het brandspuithuisje van Bleeke Kil - Oostkil is een gemeentelijk monument in Hank


Misschien moet ik even een blog vakantie nemen? Het heilige moeten haalt vrijwel zeker het plezier van het schrijven af. Overigens mag ik over twee weken naar een masterclass columns schrijven, misschien doe ik daar weer nieuwe inspiratie op? Of is mijn focus te versnipperd met ook nog eens dagelijks een monument plaatsen op de facebookpagina Monumenten in Altena